מפגש תודעת אור - אוקטובר 2018
נאספים יחד ובעזרת מבחן שריר מזהים מה התכנים שיקדמו את כולנו, מי מייצג את הקבוצה כך שאיזונו יקדם את השאר אנחנו רותמים את רוחנו לשינוי. מרגישים, בוחרים ומשחררים יחד עם המתאזנ/ת ואפשר גם לעשות את זה תוך כדי קריאה. התוצאה מרחב פנימי וחיצוני נפתח והחיים משתפרים איזון חיים לבריאות והגשמה - מנחה נירית שפירא סיכמה - ענת גורש איזון 1 השיתוף הראשוני נעשה דרךנושא של חוסר ביטחון, כאשר שמותינו מונחים על לוח שזו כותרתו ועליו כרטיסי וורטקס מחוללי ריפוי, (פיתוח של דר' ג'ף לוין יוצר טכניקת 'איזון חיים'). במקביל נשלפות מילים מנחות, מתוך הקלפים של "פשוט לאהוב": רוגע, יושרה, מין, בושה, אינטימיות, שקט וכישלון. אנחנו משתפים במקומות של חוסר ביטחון (איש איש את אלו שלו) ובודקים איך הן מתכתבות עם המילים שעלו. התהליך שנבחר לערב זה הוא תהליך התעלות על חוזים המילה הראשונה שמוגשת לנו לתהליך היא -ייעוד או מטרות אנחנו מסתכלים מה מפעילה בנו המילה: לא מציב/ה יעדים, יעדים שלא הגשמתי, יעדים שנמנעתי מלהגשים כדי שאמנע מעצמי כישלון של הגשמתם...מה אני באמת רוצה, מה העזתי לרצות ולא קרה, מה לא העזתי לרצות במרכז מתאזנת שמייצגת את הקבוצה עולים רגשות שמייצגים את הסיפור: דחיפה ורע-מראה אנחנו מבינים שמדובר על חוסר שביעות רצון ותסכול שמתייחס למטרות מפוספסות. "להינעות למה שאחרים מבקשים, זה מבחינתי להתחשב. גם כשזה ממש לא מתחשב בי" היא אומרת ומבהירה שמבחינתה האחר קודם לה ואין אפשרות אחרת. נראה שהחוזה עליו הזמינו אותנו להתעלות הוא חוזה של ריצוי וביטול עצמי מקבלים תאריך בחיי המתאזנת. בגיל ארבע. שם למדה שרצונה לא ממש חשוב. יש להיענות לרצון של המבוגרים וכך לזכות באהבתם. כוחניות שהופעלה עליה בגיל רך, גידלה אותה כאשה שמאמינה שדרישה או בקשה להתחשב ברצונה היא חוצפה. כשהיא קובעת לעצמה מטרה וזו נתקלת ברצונם של אחרים, היא נסוגה אנחנו בוחרים יחד עם בת הארבע, מאותו חלון בזמן אליו הובילו אותנו אני בוחר/ת להתחשב ברצון שלי, לעשות מה שמתאים לי, לעשות דברים שטובים לי ומדויקים לי אני משחרר/ת ריצוי, את ההרגל לבטל את רצוני בפני רצונם של אחרים שוב נעים בזמן והפעם שבוע אחורה. שם קבעה הופעה מצולמת כדי לייצר חומר שיווקי. ברגע האחרון ביקשו שתזיז את מועד ההופעה והיא התרצתה והזיזה הכל למועד שלא היה מדוייק עבורה. האירוע המצלום הפך מבחינתה לטראומה, לא שמישה ומכאיבה הפעם אנחנו מייצרים תמונה בה היא מבהירה מדוע על המועד להישאר כפי שקבעו תחילה או קובעת מועד שמתאים ותנאים שמתאימים לה יותר. היא עומדת על שלה ומגיעה אחרת להופעה: "אני מגיעה רעננה, לאחר שעברתי שבוע נינוח, חם לי, נעים לי. על הבמה אני מרוכזת". אמרה אנחנו מלמדים את תאי הגוף שלנו איך זה מרגיש כשההתרחשות מתאימה לי, מדויקת עבורי, מכבדת אותי. מרגישים הנאה, סיפוק, מלאות. "תחושה של ביטחון" היא אומרת החוזה החדש בוחרת לאהוב אותי גם כשאני מתחשבת בצרכי, גם כשרצוני נחשב אוהבת ומכבדת אותי, כשאני מתחשבת ברצוני משחררת אני משחררת חוסר ביטחון וכל מה שאני אוהבת בו, כל הרווחים המשניים שיש לי ממנו אני משחררת את כל ההצדקות שחוסר בביטחון נותן לכישלון שלי לפעמים נוח להחזיק בחוסר ביטחון, כי זה נותן הצדקה לכל מיני דברים שלא נעשים כדי לאפשר לזה לקרות: אני מסכימה לדעת מי אני, כשאני במצב של ביטחון, לפגוש את עצמי כדמות חדשה שבטוחה בעצמה כאן התבקשה להוציא קול ונאלמה דום. עזרנו לה ושחררנו קול יחד אני משחררת את הביקורת על הקול שלי, על מה שאני אומרת, על איך שאני נשמעת אני משחררת את הביקורת והשיפוטיות שיש לי על מה שעשיתי ועל מה שלא עשיתי המתאזנת הוציאה קול "אה"- קטן. זה הספיק כדי לשחרר את הנוקשות והשיפוטיות שאחזה בהן. התרחבה בחירה בחמלה והתבססה הבחירה וההסכמה לדייק ייצוג בעולם על מנת שרצוני יקבל מקום ראוי, יישמע ויכובד איזון 2 המפגש ממשיך ועכשיו אנחנו פותחים התעלות על דפוסים משפחתיים. עולות החסימות: כבד, משעמם. "הכל כבד לי", משהו בדפוס המשפחתי מייצר את חווית הכובד הזאת מבחן השריר מוביל אותנו אל החיה זאב כמפתח להמשך האיזון מצד אחד זאב זו חייה של שבט ומצד שני מלמדים אותנו להיזהר מהזאב הרע. הזאב מסמל סכנות שעורבת לילדות קטנות ביער המתאזנת מתחברת לנושא הפחד וההפחדות. נראה שגדלה במשפחה חונקת עם מגננת יתר. האהבה כלפיה הייתה גדולה אבל לא היה שם אמון ביכולתה להגן על עצמה. כדי לתמוך באתגר בחרה בחיים האלו, בקומה קטנה שיצרה תחושה של פגיעות והעירה עוד יותר את בני המשפחה למגננה גם כאן נאלצה לרצות אחרים כדי שיהיו רגועים. להישמר, להיזהר, לא לזוז קולות המגננה שהושמעו במרחב שלה כילדה, הפכו לקולות שהשמיעה לעצמה כבוגרת, זהירות היתר הפכה למניעה שהשאירה אותה מאחור מוחלשת מכדי לקדם מטרות חיים או ייעדים כלשהם מבחן השריר מכוון אותנו לגיל 9. "הייתי ילדה שמחה וחברותית", היא אומר ואילו למבחן השריר השגות על דבריה. ממשיכים לבחון את גיל תשע ועולה מעבר בית ההורים מאוד פוחדים על הילדה ומבקשים שלא תתרחק, שלא תסתובב לבד, שלא, שלא, שלא... המסר עבר: החיים מסוכנים, צריך להישאר בטריטוריה מוכרת. כל תנועה החוצה מייצרת כובד משתק ומסוכנת מאוד "למדתי שהמרחב הבטוח הוא מצומצם ושהיכולת שלי מוגבלת" לפעמים המבוגרים (מבלי להבין מה הם יוצרים) מעוניינים שנחווה חוסר ביטחון ואז נישאר קרובים אליהם וכך הם יחוו ביטחון ביחס אלינו היא מונחית להתחבר לילדה בת 9 אל החלק החיוני והשמח שלה, לחזק נשימה וזרימה דם ואז להעתיק את האיכויות האלו אל החלק בתוכה שמפוחד, ללמד אותה איך זה מרגיש להיות בטוחה. נושמת השיעור החדש - אני בוחרת בחוויה של ביטחון בחיים אני משחררת את ההרגל להפחיד את עצמי, להשמיע לעצמי מסרים משתקים, מעכבים אני משחררת הימנעות ואת הפחד מכישלון אני משחררת כל מה שאני אוהבת בהימנעות, וכל מה שאני מרוויחה מפחד מכישלון. פחד להיכשל מאפשר לי להימנע ואז אני לא צריכה לקדם ייעדים אני משחררת כל חוסר ביטחון באהבה, ואת ההתניות ששמתי על אהבה משחררת כל מחשבה שאהבה מותנית בזה שאהיה "הבסדר שמצפים" ממני מופיע כאב בכתף ובצוואר בצד ימין- כאב בצוואר קשור פעמים רבות לפחד מהעתיד, צד ימין- מחזיק את האסרטיביות ואת העשייה אנחנו בודקים מה יושב שם ומשחררים מהכתף ומהצוואר רגשות של חוסר החלטיות ומובן מאליו מסיימים בשחרור הערכה עצמית נמוכה מתאי הגוף ובעיקר מהכתף ומהצוואר בצד ימין. אנחנו מתבקשים להתכנס לרגע פנימה ולענות לעצמנו על השאלה: מה יאפשר לי להרגיש עוצמתית? מועצמת? שאני במקום הנכון שלי? מדמיינים תחושה של מלאות, ביטחון, כבוד לרצון ולצורך שלי בשלב הזה המתאזנת מרגישה התמלאות ותמיכה. 'עכשיו' היא אומרת: 'אני מרגישה שאני יכולה לנסוע, להחזיק בהגה של חיי' היה לנו דפוס משפחתי של הפחדה, צמצום, הקטנה, לא מרוע. הבחירה עכשיו, בדפוס חדש- חווית חיים של ביטחון, לנוע מתוך ביטחון בחיים מבט מלמעלה מראה את הבחירה הנשמתית לבוא למשפחה מגוננת, כדי לבדוק את נושא של גבולות ומגבלות, נושא של פחד וביטחון סיום- חתימותנו הונחו על לוח כרטיסי וורטקס שכותרתו תשוקה - הכוח המניע להזיז דברים להגשמה ____________________________________________________________ לקח לי יותר מחודש לערוך את הטקסט כי הייתי מרוכזת בהגשמת התכנסות נשית מופלאה - שאקטי בי - בנתיים עברנו גם את מפגש האיזון של דצמבר שעסק בזיהום אנרגטי, אנרגיה זרה וניפוץ חומות. ממשיכים בדרך אל חיים טובים וטובים יותר. מצרפת תמונות משאקטי בי מה בפתח? מסיבת שאקטי בי, מיועדת לנשים ולגברים גם יחד 12/1, ריקודים, הופעה, הפתעות... מ18:00-23:30 סדנת בודיספין לכושפי על - רוצים ללמוד לקבל מסרים מעולמות של מעלה (מבחן שרירי או מטוטלת), רוצים לאתר ולשחרר חסמים רוצים לטפל בעצמכם ובאחרים ובקיצור ללמוד 'איזון חיים'. סדנת אמצע שבוע נפתחת. שלושה ימים ברצף. שלישי עד חמישי 15-17/1, 9:00-17:00 בנווה איתמר.. לפרטים -התקשרו 054-6968702 או סמסו ואצור קשר פשוט לאהוב - מפגשי חניכה לזוגיות משובחת ומשתבחת, (מתאים אם רוצים זוגיות כזו וגם אם היא קיימת ומבקשת עוד דיוק) ימי חמישי אחת לשבועיים. המפגש הקרוב ב17/1 - 19:00-22:00 מפגשי תודעת אור - איזון אישי וקבוצתי כמו זה שכתוב עליו כאן -רביעי האחרון בכל חודש. המפגש הבא: יום רביעי 30/1 19:00-22:00 - שימו לב לשינוי בשעת המפגש רוצה לקרוא איזון נוסף? 3/10/18 פתיחת דרך לביטחון באינטואיציה וחיבור לתודעה אוניברסלית |